суббота, 24 сентября 2016 г.

მესამე ტრენინდღის რეფლექსია

ჩამოვაყალიბე პროექტის სახელწოდება და პროექტის შინაარსი ,თუ რას გამოიკვლევენ მოსწავლეები.ჩამოვაყალიბე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი,პროექტს შევუსაბამე საგნობრივი სტანდარტის მიზნები და ინდიკატორები .პროექტის შინაარსის ჩამოყალიბებისას გავითვალისწინე 21-ე საუკუნის მაღალი სააზროვნო უნარ-ჩვევები,რომლის ჩამოყალიბება-განვითარებას გულისამობს პროექტით სწავლება. მუშაობა მიმდინარეობდა კარგ თანამშრომლობით გარემოში, ტრენერის მითითებები იყო გასაგები და თანმიმდევრული და მუშაობა არ გამჭირვებია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий